Düzen Sağlık Grubu Kalite Politikası gereği Müşteri Memnuniyeti daima önceliğimiz olmuştur.
Düzen Sağlık Grubuna gelen yazılı ve sözlü şikayetler Kalite Birimine iletilerek “Şikayetlerin Çözümlenmesi Prosedürü” gereği kayıt altına alınır ve derhal değerlendirme süreci başlatılır.
Kalite Birimi tarafından şikayet konusu esas alınarak hızlıca ilgili birimlerle görüşmeler başlatılıp şikayeti yapan müşteriye dönüş yapılması sağlanır.
Şikayet konusuna dahil olan tüm birimler ile şikayet konusu tüm detayları ile ele alınarak kök neden analizi yapılıp, kayıtları tutulur.
Benzer şikayetin yaşanmaması için başlatılan “Düzeltici Faaliyet” ilgili kişilerle paylaşılarak süreç takip edilir.